EMail Afdrukken

Wanneer:
zondag, 06 april

Omschrijving

Op zondagmiddag 6 april is er van 14.00 uur tot 15.00 uur een feestelijke receptie voor alle Veldenaren en iedereen die de fanfare een warm hart toedraagt. Na de receptie presenteert de fanfare haar spiksplinternieuwe uniformen.

Maar dat is niet alles, want het feest gaat nog de hele middag voor iedereen verder tot 18.00 uur. Bijzonder is dat er een reünie wordt georganiseerd, waarbij oud-leden en oud-leerlingen een muzikaal optreden verzorgen in een reünie-orkest. Ook oud-leerlingen en oud aspirantleden zijn natuurlijk van harte welkom om mee te doen met het orkest. Meld je aan en klik op deze link voor het opgaveformulier.

Tijdens deze feestmiddag zijn er leuke activiteiten voor de kids. Daarnaast wordt een oude film over Velden getoond. Ook is de film te zien die gemaakt is van het leven in Arcen, Lomm en Velden anno 2009.

Fanfareleden: verzamelen om 13.15 uur.

Locatie:
Velden