EMail Afdrukken

Wanneer:
zaterdag, 02 juli - zondag, 03 juli

Omschrijving

Zaterdagmiddag verwachten we onze gasten uit Westenholte rond 13.30 – 14.00 uur bij de Visgraaf.  Wij zijn drie jaar geleden in Westenholte door een grote groep leden ontvangen, dus het zou leuk zijn als wij zaterdag ook met een grote groep zijn. Jullie zijn allemaal welkom. Voor de koffie en vlaai zorgen wij. Het uniform is nog niet nodig.

Daarna zullen de slagwerkgroep uit Westenholte en onze drumband (in uniform) door het dorp trekken. Deze “optocht” begint om 15.00 uur.

Om 17.00 uur begint het kuurconcert. Jullie worden dan allemaal om 16.50 uur verwacht op de sportvelden. Na het kuurconcert krijgt iedereen de gelegenheid om zich thuis om te gaan kleden, waarna we om 20.00 uur beginnen met de BBQ.

Op zondagmorgen krijgen onze gasten om 9.00 uur een ontbijt. Om 10.00 uur zullen we vertrekken voor een leuke fietstocht langs diverse bedrijven in ons dorp. Jullie worden allen om 9.45 uur (met de fiets) bij de Visgraaf verwacht. Voor diegene die niet kunnen fietsen, is er wellicht een plekje in de Huifkar van Sraar Geelen.

Omstreeks 12.00 uur zullen we weer terugzijn bij de Visgraaf, waar de leden van Excelsior nog een kopje soep en een broodje aangeboden krijgen en daarna de terugreis naar het Noorden zullen maken.

Locatie:
Velden

Geregistreerde gebruikers:

U moet inloggen om voor dit evenement te registreren.