EMail Afdrukken

HERFSTCONCERT FANFARE met HARMONIE UDEN
Wanneer:
zaterdag, 22 oktober

Kom zaterdag 22 oktober naar BMV de Vilgaard voor een fraai Herfstconcert.

Naast Fanfare Velden geeft Muziekvereniging de Eendracht Uden acte de présence. Het belooft een gevarieerd concert te worden met een vleugje Brabantse gezelligheid.

• Aanvang: 19.30 uur
  • Entree: gratis
Al bijna 125 jaar dansen de muzikale klanken van muziekvereniging De Eendracht door Uden en omgeving. Waar het in 1898 begon als Harmonie De Eendracht, is het nu een brede muziekvereniging bestaande uit een harmonieorkest, opleidingsorkest, slagwerkgroep en een slagwerkgroep voor mensen met een beperking. De vereniging repeteert in een voormalige schuilkelder, maar komt graag bovengronds om zich te laten zien én horen!
Op 22 oktober brengt muziekvereniging De Eendracht Uden jullie een breed repertoire - van Formule 1 tot Children of Sanchez, van Bach tot Boney M.

Locatie:
BMV Velden