Jubileumboek te koop

Ons prachtige jubileumboek is nog steeds te koop. Het boek is te koop bij Jan en Hay Lucassen (Wilhelminastraat Velden). Als Veldenaar en zeker als u de Fanfare een warm hart toedraagt mag dit boek niet in uw collectie ontbreken. Bovendien een aanrader om cadeau te doen.

De Fanfare heeft zo’n rijke geschiedenis opgebouwd, dat het tijd werd die vast te leggen in een boek. Dat is nu gebeurd. In het jubileumboek worden de hoogtepunten en bijzondere momenten van de Fanfare belicht vanaf de oprichting tot en met de belangrijkste activiteiten in het jubileumjaar.

Belevenissen van toen en nu vertellen het verhaal van de Fanfare en haar rol in de Veldense gemeenschap. Veel feiten en 'weetjes' krijgen een plaats in de tekst. Er wordt ook volop ruimte gegeven aan herinneringen en belevenissen van leden en oud-leden. Het boek is geschreven door Jan en Hay Lucassen. Tal van Veldenaren die in de loop van deze 150 jaar deel hebben uitgemaakt van de Fanfare zien we in deze beelden terug. Daarmee komt weer een stukje Veldense historie tot leven.