Concert voor stadhuis Venlo

Zondag 24 juni geeft Fanfare Velden om 18.00 uur een concert op de Markt voor het stadhuis in Venlo. Een concert als muzikaal cadeau aan jarig Venlo!

Waarom?
In het weekend van 23 en 24 juni wordt de binnenstad van Venlo getrakteerd op muzikale optredens van alle 14 Harmonieën, Fanfares, Brassbands, jeugdorkesten en bij behorende percussie groepen die de gemeente rijk is. De 675ste verjaardag van de stad mag niet stilletjes voorbij mag gaan. Bij zo’n feest hoort muziek en die zal er klinken. Meer dan 500 muzikanten, jong en oud, zullen met 17 muzikale optredens, verdeeld over 2 podia daarvoor garant staan.

Het weekend van 23 en 24 juni is het eerste gezamenlijke project van de muziekverenigingen, maar zeker niet het laatste. Deze samenwerking smaakt naar meer.

Programma
Bekijk het complete programma van alle deelnemende muziekgezelschappen op www.kadoaanvenlo.nl