Vacature

gmk

Drumband zoekt nieuwe dirigent / instructeur

De ambitieuze Drumband Fanfare Velden zoekt op korte termijn een dirigent/instructeur m/v.

De drumband bestaat ruim 80 jaar en heeft een rijke muzikale historie. 19 leden, musicerend op verschillend niveau, repeteren wekelijks op donderdag van 19.00 tot 20.30 uur. Ruimte en tijd voor groepsrepetities is na de reguliere repetitie ook beschikbaar. De drumband wenst haar muzikale niveau regelmatig te peilen.

Profielschets van de kandidaat die wij voor ogen hebben:

• Vindt, als muzikaal leider, een evenwicht tussen muziek en plezier.
  • Motiveert leden en heeft hierbij aandacht voor het betrekken van jeugdige leden.
  • Weet samen met de muziekcommissie een afwisselend repertoire te selecteren, in te studeren en uit te voeren. Met zowel gestemd als ongestemd slagwerk.
  • Staat open voor vernieuwingen.
  • Is in het bezit van een erkend dirigenten of instructeurs diploma.
  • Heeft kennis van instrumentarium en muziek in zowel gestemd als ongestemd slagwerk.
  • Heeft gevoel voor het verenigingsleven.
  • Werkt samen met bestuur en de muziekcommissie.
  • Kan zorgen voor handhaving van het huidige niveau.
  • Wenst mee te werken aan het verzorgen van leuke en plezierige muziekwerken en is bereid deze zelf of samen met leden van de drumband te arrangeren.

Bent u de kandidaat die wij zoeken? Neem dan uiterlijk 5 april contact op met ons secretariaat, u ontvangt dan de procedure om te solliciteren.